2010221201 |
Desenvolupament del llenguatge a les edats primerenques |
2021-2022 |
Taller a centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
8/2/2022 - 26/4/2022 (15 hores) de 15:00h a 18:00h |
|
I-E Jacint Verdaguer |
|
c. Gelida, s/n (Sant Sadurní d'Anoia)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Alt Penedès
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
07/01/2022 - 18/01/2022 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Des de la mirada i el coneixement d’un logopeda holística repassarem l’adquisició del llenguatge oral i els processos d’assoliment de la lectura i escriptura.
Bases i estímuls per a l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura.
|
| |
Objectius |
-Revisar les etapes del desenvolupament del llenguatge, des d’un punt de vista holístic.
-Repassar les bases de l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura.
-Saber interpretar indicadors de possibles trastorns del llenguatge en una etapa primerenca.
|
| |
Continguts |
-Etapes del desenvolupament del llenguatge des de les primeres edats fins a l’adquisició plena.
-Bases prèvies per a una adequada adquisició de la lectura i de l’escriptura..
- Activitats que estimulen els aspectes fonamentals de l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura.
-Coneixement de les habilitats-dishabilitats que ens informen sobre possibles trastorns del llenguatge.
|
| |
Formador/a |
Mònica Ballester Torras
|
| |
Avaluació |
-Elaboració i realització de les tasques que la formadora proposi durant sessions.
-Treball de síntesi que afavoreixi la reflexió sobre la nostra pràctica, i ens aporti una millora en la transversalitat de la competència lingüística al llarg de les etapes d’Infantil i Primària.
|
| |
Requisits de certificació |
-Assistència d’un mínim d’un 80% de les hores presencials.
-Avaluació positiva de les tasques encomanades.
|
| |
E-mail |
crp-altpenedes@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
08/02/2022 |
1500 |
1800 |
Sessió 2 |
dimarts |
22/02/2022 |
1500 |
1800 |
Sessió 3 |
dimarts |
08/03/2022 |
1500 |
1800 |
Sessió 4 |
dimarts |
26/04/2022 |
1500 |
1700 |
|
| |